...

Idag så drog jag in till stan och träffa massa peoples. isa, kevin, adde, jonathan och en massa andra, hihihi skulle egentligen träffa steffe idag med det blev inte av.. aja, sen så åkte ja till solna med mikaela och hämtade hugo, den jefeln vill bara träffa mig för att få sprit. aja så vi åkte in till stan igen och köpte lite dricka från kevin  för 40 spänn, rätt så billigt asu ^^ aja, innan vi hämta hugo spydde jag ner en hel busshållsplats i solna centrum, för jag hade typ smakat snus,  dock inte första gången, men jag har aldrig smakat en sån stark . sen åkte vi tillbaka till solna och träffade erik.s och fredrik. sen gick dom och sen så bråka ja och hugo sen stack han och jag och mikaela drog till gangster bagis och träffa dorrekorv^^ sen tagga ja hem och skrev blogg^^

Kommentarer
Postat av: M I C A H- blivande topplisebloggare :D

Haha är du sugen på en korv? :D

2009-04-18 @ 20:06:18
URL: http://micah.blogg.se/
Postat av: Nadya

hahaha jadå!

2009-04-18 @ 20:33:11
URL: http://dolli.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0